Rc4 1137 vid Österberg mellan Storvik och Sandviken 2006-09-09
Rc4 1137 i Bor 2007-10-29
Rc4 1141 lämnar Umeå mot Vännäs 2017-08-03
Rc4 1142 utanför Valskog mellan Köping och Arboga 2019-11-11
Rc4 1143 vid Rönneshytta på linjen Hallsberg-Motala 2007-06-21. Numera är platsen förändrad här då det är dubbelspår och Rönneshyttas driftplats är numera slopad.
Rc4 1143 vid Sparsör söder om Fristad mellan Borås och Herrljunga 2022-10-26
Rc4 1143 + 1165 strax söder om Vindeln 2022-11-25. Tåget är det s.k Real Rail från Göteborg till Luleå som GC slutade köra vid tidtabellsskiftet i december 2022. Sandahlsbolagen tog själva över tågen i egen regi med Traxx-lok.
Rc4 1145 + 1301 vid Nyfors utanför Älvsbyn 2020-08-09
Rc4 1147 vid Hulterstad utanför Mjölby 2017-09-21
Rc4 1149 i Tranås 2010-05-23
Rc4 1149 i Frövi med Real Rail-tåget 2022-12-08
Rc4 1150 vid Dunsjö på linjen mellan Hallsberg och Motala 2017-04-03. Här går banan numera i en annan sträckning med dubbelspår precis bakom mig. Spåret på bilden är rivet.
Rc4 1151 + Rd2 1079 i Hallsberg 2021-10-22
Rc4 1153 vid Ombenning mellan Snyten och Fagersta 2020-06-25. Här ska man bygga en ny mötesstation så platsen är förändrad.
Rc4 1153 + 1167 i Bastuträsk 2021-08-04
Rc4 1155 + Rd2 1120 + Rc4 1286 + Td 359 vid Västerås strax söder om Vännäs 2021-08-23
Rc4 1158 + 1167 vid Stenkullen mellan Göteborg och Alingsås 2012-10-16
Rc4 1160 passerar Alvesta före man byggde om med ny gångbro m.m 2007-02-13
Rc4 1160 passerar Fågelsta mellan Motala och Mjölby just som dubbelspårsbygget här startade 2010-06-01
Rc4 1161 i Nässjö 2010-03-29. Observera Iore-loket som man här körde i transport.
Green Cargo